CARCASSONA-2009-3.gif

Adieu en Totei,

Lo site http://anemoc.org ò http://manifestarperloccitan.com es desenant operacionau per reçaupre lei signaturas de sosten a la Manifestacion dau 24 d’octòbre, a Carcassona.

A un mes de la Manifestacion, es primordiau que tot lo monde conscient de sei responsabilitats e per cu la prioritat es l’endevenir de l’occitan, vagan signar aqueste sosten.

Signatz ! mai pensatz tanben de faire signar toteis aquelei qu’an la conviccion que parlar sa lenga es un drech inalienable mai que per de rasons de còst, d’alunchament, de lassitge ò de santat, de problèma personau ò professionau, vendràn pas fins a Carcassona.

Pensatz tanben a toteis aquelei, que de còps, se creson d’èstre tròp « anonimes » per que son avejaire nos interèsse…

Nos fau afortir totjorn mai :

– que la lenga es l’afaire de totei : joines e vièlhs; òmes e fremas; particulars, responsables e elegits, trabalhaires e caumaires, retirats, associacions e entrepresas.

– que volèm pas que la lenga occitana demòre recaptada dins un pichòt canton de la memòria collectiva coma un element folcloric dau patrimòni mai ben coma una dei compausantas de nòstra societat e de sa vida vidanta.

Alora, oblidetz pas d’anar signar : un pichòt clic per un grand ÒC !

http://anemoc.org ò http://manifestarperloccitan.com

Toteis ensems i arribarem !

CARCASSONA-2009-3.gif

Le site http://anemoc.org ou http://manifestarperloccitan.com est désormais opérationnel pour recevoir les signatures de soutien à la Manifestation du 24 octobre à Carcassonne.

A un mois de la Manifestation, il est primordial que toutes les personnes qui sont conscientes de leurs responsabilités et pour qui la priorité est le devenir de l’occitan, aillent signer ce soutien.

Signez, mais pensez aussi à faire signer tous ceux qui ont la conviction que parler sa langue est un droit inaliénable mais qui, pour des raisons de coût, d’éloignement, de fatigue ou de santé, de problème personnel ou professionnel, n’iront pas jusqu’à Carcassonne.

Il nous faut affirmer toujours plus :

– que la langue est l’affaire de tous : jeunes et vieux; hommes et femmes; particuliers, responsables et élus, travailleurs et chômeurs, retraités, associations et entreprises.

– que nous ne voulons pas que la langue occitane reste blottie dans un petit coin de la mémoire collective comme un élément folklorique du patrimoine mais bien comme une des composantes de notre société et de sa vie publique.

Alors, n’oubliez pas d’aller signer : un petit clic pour un grand ÒC !

http://anemoc.org ò http://manifestarperloccitan.com

Toteis ensems i arribarem !

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *