Daniel_DAUMAS1.jpg

Convidat per l’IEO-06, lo contaire-cantaire Daniel DAUMAS vendrà a Niça e a Grassa lo 19 e 20 de genoier dau 2010.

Siatz pregats de notar li datas sus dei vòstres agendas. Li reservacions si faràn sigue en lu cors e ataliers de l’IEO-06, sigue en laissant una reservacion en bas de pàgina.


– lo dimarç 19/01/2010 a Niça a 6 oras e mieja dau sera ( Sala dau cors de lenga au terço plan dau C.A.L. Bòn-Viatge)

– lo dimecres 20/01/2010 a Grassa a 5 oras dau vèspre (Sala Municipala quartier St Jaume)

La chifra dei plaças estent limitada siatz pregats de vos marcar lo mai lèu possible.

Daniel_DAUMAS1.jpg« Siáu totjorn estat afogat per leis estòrias e ai l’astre d’oblidar ren. Despuei pichinet tot çò que me contèron es aquí, en quauque endrech de la cabeça, que remonta quand vòu coma l’òli que ven totjorn sus l’aiga. Laissi venir l’òli… e escrivi. Es ora de far partejar aquesteis estòrias enrasigadas tant fons e per çò mesme universalas.

Je retrouve la chanson. Avec l’envie de continuer ce chemin un peu plus loin, vers ce que j’aime : d’abord Nougaro et Vinicius de Moraës ; les Beatles, tout ce qui chante en Italie des chœurs alpins à Lucio Dalla, Caëtano Veloso, Richard Bona. Et les accents de Satie, Tom Jobim, Marin Marais, Keith Jarett, Corelli, le ûd de Munir Bashir, le violoncelle de Bach, le chant des peuples.

C’est une vieille histoire. Dans les années 70, j’ai été de cette formidable levée de chanteuses et chanteurs occitans, une centaine de Bordeaux à Nice à la suite de l’éclaireur Guy Broglia. Poussés par Jòrgi Reboul, nous avons labouré la Provence et alentours : Beltrame, Nicòla, Estela, Longamai, Miquèla, Maurís. La belle aventure, beaucoup de rencontres, beaucoup de 33 tours, beaucoup de chants autour de tables, la certitude que nous étions en train de refaire le monde.  » Daniel DAUMAS

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *