pastoralapelhon1.jpg

La Pastorala per lo nòstre temps

Aquela creacion de la chorma de teatre de l’IEO 06 baleijada Gilbe Combe, aquest’òme afogat dau pontin, foguèt presentada en lo Teatre Francis GAG a Niça lo 11 de decembre dau 2021, dins una sala clafida de monde. Foguèt una capitada.
Mas per aquelu que non avian poscut assistre a la rapresentacion niçarda la chorma n’en faguèt lo regal de la venir jugar en la sala comunala de la Sosta, a Santa Tecla de Pelhon, lo sabta 15 de genoier d’aquest’an.

Aquí davant d’un auditori d’amics, de socis de l’IEO e quauqu curiós, lu actors si « mandèron en Palhon » sensa la petoira de la promiera a Niça. Capitèron de partir embé lo public lo plaser qu’avian de jugar, lo plaser de « faire de teatre », lo plaser de si retrovar esquasi en « familha », jubilation d’èstre ensems sus lo pontin. Encara una capitada de la filosofia de la chorma : lo Partiment.

E coma lo repetèt lo Gilbe : « Per faire de teatre cau aver una bòna chorma ! »
L’avètz Monsur Combe, l’avètz !

Una capelada en toi

Rogier GILLI

pastoralapelhon1.jpg

NOS AN ESCRICH :

Lucienne GONELLA : Bonjour Jan Peire. Avièu vist aquelo jougado a Bergié, dissate, sièu annado à Peillon li veire tourna mai. Es estado revisitado, forço bèn. Gibé e sis ami soun meravihous. Osco la chourmo, lou teatro, e l’amistat intre li soci de l’IEO. Baietas in touti.

Jean-Louis CASERIO : Souvenença d’un ban moument dame vautre

pastorala-mentan1.jpg

La pastorala a Mentan : illustracion Jean-Louis CASERIO

Cette création de la troupe de théâtre de l’IEO 06 « managée » par Gilbert Combe, cet amoureux de la scène , a été présentée au Théâtre Francis GAG à Nice le 11 décembre 2021, dans une salle comble. Ce fut une réussite.
Mais, pour ceux qui n’avaient pas pu assister à la représentation niçoise, la troupe nous fit le cadeau de venir la jouer en la salle communale de la Sousta à Sainte Thècle de Peillon, ce samedi 15 janvier.

Là devant un auditoire d’amis, de sociétaires de l’IEO et quelques curieux, les acteurs se jetèrent à l’eau sans le trac de la première à Nice. Ils réussirent à partager avec le public le plaisir qu’ils avaient de jouer, le plaisir de « faire du théâtre », le plaisir de se retrouver et la jubilation d’être ensemble sur scène. Encore une réussite de leur philosophie : Le Partage.

Et comme aime à le répéter Gilbert : «Pour faire du théâtre il faut une bonne équipe.»
Vous l’avez M. Combe ! Chapeau bas

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *