La crònica Ribon-Ribanha es a mand d’acabar la sason 2016-2017 !
Gaug a vautres toi que manderiatz li vòstri creacions, avèm capitat una annada mai, cada setmana, de vi donar a legir, e de pòrger mantuns tèxtes de toti raças en lenga d’ancuei a toi lu afogats de la lenga escampilhats sus la planeta tota, dei Aups ai Pirenèus e de Niça a l’ocean Pacific !
Gran mercí !
La crònica de mècres passat siguèt una que si passejèt, dau limosin en país mentonasc, siguèt ja una cronica viatjairitz, que nen faía pensar au temps de li vacanças. N’èra prepauada da Mauri Osiki, de la Societat d’Art e d’Istòria dau Mentonasc
Deman, una encara, pi dau temps de li vacanças de l’estiu, la crònica Ribon-Ribanha si va pauar per repilhar lo buf.
Siam segur que cadun farà de bèlhs rescòntres e de bèli descubèrtas estel’estiu, e que lu desiratz partir sus lo site de l’IEO-06 dins de crònicas pròpi interessanti.
Alora, l’i podètz pensar ja, en quauque luec que sigue en lo monde, dau temps de li vacanças d’estiu, non denembratz d’escriure per la rúbrica Ribon-Ribanha de l’IEO-06 que farà lèu , au principi de setembre, la sieu desena rentrada ! Que la nòstra bèla rúbrica es sobretot vòstra, que sensa la creacion de cadun, si dessequeria dau bòn !
E qu’aqueu que jamai escrivèt en lenga si mande a l’aiga !
D’escrichs, d’escrichs novèus, per que vive la lenga…
Per que vive la lenga, per li crònicas futuri, asperam lu vòstres escrichs a-n aquesta adreça :
ribonribanha@yahoo.fr
que sigon racòntes dau passat ò dau quotidian, articles jornalistics, galejadas, poesias, cançons, scenetas de teatre, bandas dessenhadi…
« La garderem ribon-ribanha, nòsta rebèla lenga d’Òc ! »
Joan-Pèire Spies
La chronique Ribon-Ribanha arrive au terme de la saison 2016-2017, et grâce à vous tous qui avez envoyé vos créations, nous avons réussi, une année de plus, chaque semaine, à donner à lire et à offrir à tous les passionnés de la langue éparpillés sur toute la planète, des Alpes aux Pyrénées et de Nice à l’océan Pacifique de nombreux textes de toute sorte en langue d’aujourd’hui !
Un grand merci !
La chronique de mercredi dernier s’est promenée, du limousin en pays mentonnais, c’était déjà une chronique voyageuse qui nous fasait penser aux vacances. Elle nous était proposée par Mauri Osiki, de la Société d’Art et d’Histoire du Mentonnais.
Une autre demain, puis pendant les vacances d’été, la chronique Ribon-Ribanha va faire une pause pour reprendre des forces.
Nous sommes sûrs que chacun fera de belles rencontres et de belles découvertes cet été, et que vous souhaitez les partager sur le site de l’IEO-06 dans des chroniques très intéressantes.
Alors, vous pouvez déjà y penser, où que ce soit dans le monde, pendant les vacances, n’oubliez pas d’écrire pour la rubrique Ribon-Ribanha de l’IEO-06 qui fera bientôt, dès le début septembre, sa dixième rentrée ! Car notre belle rubrique est surtout la vôtre, et, sans la création de chacun, elle se tarirait vraiment !
Et que celui qui n’a jamais écrit en langue se jette à l’eau !
Des textes, de nouveaux textes, pour que vive la langue…
Pour que vive la langue, pour les chroniques futures, nous attendons vos écrits à cette adresse :
ribonribanha@yahoo.fr
que ce soient des histoires du passé ou du quotidien, des articles journalistiques, des blagues, des poésies, des chansons, des saynètes de théâtre, des bandes dessinées…
« Bon gré mal gré nous la garderons, notre langue d’Oc insoumise ! »
Fòtos Joan-Pèire Spies, Biarritz lo 5 de junh dau 2017