Coma lo sabètz, estent que l’ieo-06 a ja escrich tres articles sus lo subjèct (veire lu liames çai-sota), lo « Volontariat per l’occitan » n’es a a la sieu quinta setmana.
Venem de reçaupre da l’IEO-Federal un rendut-còmpte que nen dona de nòvas sus d’aquesta accion.
Podètz legir tanben :
http://ieo06.free.fr/spip.php?article1946
http://ieo06.free.fr/spip.php?article1989
http://ieo06.free.fr/spip.php?article2015
Adiu a totes, Volontaris, Volontàrias, Aprenents e Aprenentas!
Ja s’acaba ara la nòstra seisena setmana de Volontariat, sèm ara a mai de la meitat del programa passat. Esperam doncas que tot se passa tostemps plan amb lo vòstre binòmi.
Petits rapèls de cortesia : pensatz de donar de nòvas regularas al vòstre binòmi : s’avètz mancat una sesilha, se volètz pas mai participar al programa, se volètz pas mai charrar amb aquela persona : lo cal informar, e l’IEO tanben dins la meteissa dralha. Nos evitarà d’aver de parelhs garèls, de monde que reclaman d’autres binòmis perque lo primièr s’èra pas manifestat e que del còp se retròban a tres o quatre… Mercés per avança per aquelas informacions!
E ben justament, tè : Qual participa al Volontariat?
Benlèu que vos demandatz en defòra del vòstre parelh qual e ont son los autres participants al Volontariat per l’occitan? A mièg percors, aquí qualques chifras sus la participacion al Volontariat. Sètz a l’entorn de 140 participants al programa Volontariat per l’occitan – çò qu’es gaire per tota Occitània, onorable per una primièra edicion. Coma vos o disiam ja, sètz mai de Volontaris que non pas d’Aprenents (55% de Volontaris). La tendéncia que se dessenhava al debut s’es perseguida. Aquel afar del Volontariat es mai que mai un « afar d’òmes » : 70% dels participants son d’òmes…
Enfin lo Volontariat per l’occitan es un projècte que capita melhor de se realizar en vila (mai simple de se desplaçar, mai de luòc per se rescontrar, mais de probabilitats de trobar un binòmi). Tolosa es la vila ont se retròban lo mai de participants. Aital, sètz 37,5% dels participants en Garona Nauta, 26,5% de Tolosa es sos alentorns.
Malorusament, sètz 25 personas sens binòmi : tròp luènh, pas d’Aprenent dins la vòstra region…
Esperam qu’aquelas chifras vos empacharàn pas de charrar.
A la setmana que ven, bonas charradissas, discutidas, bafeiatges, dialògues, conversacions, batalèras… çò que volètz!
Bonjour à tous, Volontaires, Apprenants e Apprenantes!
Déjà se termine notre sixième semaine de Volontariat, nous en sommes maintenant à plus de la moitié du programme. Nous espérons donc que tout se passe toujours bien avec votre binôme.
Petits rappels de courtoisie : pensez à donner de vos nouvelles régulièrement à votre binôme : si vous manqué une séance, si vous ne voulez plus participer au programme, si vous ne voulez plus discuter avec la même personnel : il vous faut l’informer et l’IEO aussi pas la même occasion. Cela nous évitera d’avoir des couples boiteux, des personnes qui réclament un autre binôme car le premier ne s’est pas manifesté et qui du coup se retrouvent à trois ou quatre… Merci par avance pour ces informations !
Qui participe au Volontariat ?
Peut-être vous demandez-vous en dehors de vous et votre binôme, qui et où sont les autres participants au Volontariat pour l’occitan ? À mi-parcours, voici quelques chiffres sur la participation de chacun au Volontariat : Vous êtes environ 140 participants au programme Volontariat per l’occitan – ce n’est pas beaucoup par rapport à toute l’Occitanie, mais c’est honorable pour notre première édition. Comme nous vous le disions déjà, vous êtes plus de Volontaires que d’Apprenants. Cette tendance s’est amorcée dès le début et se poursuit (55% de Volontaires). Le Volontariat est surtout une « affaire d’hommes » : 70% des participants sont des hommes…
Enfin le Volontariat pour l’occitan est un projet qui réussit davantage à se réaliser en ville (plus simple de se déplacer, davantage de lieux pour se rencontrer, plus de probabilités pour trouver un binôme). Toulouse est la ville où se retrouvent le plus de participants. Ainsi, vous êtes 37,5% de participants à habiter en Haute-Garonne, 26,5% dans Toulouse et ses alentours.
Malheureusement, vous êtes 25 personnes sans binôme : trop loin, pas d’Apprenants dans votre région…
Nous espérons que ces petits chiffres ne vos empêcherons pas de discuter.
À la semaine prochaine, bonnes discussions, dialogues, conversations, bavardage, causerie… ce qui vous chante !