21moans_0004.jpg

Article bilingue, version en français en bas de page

Lo festenau dau libre de Moans-Sartòu : un retorn asperat

Despí lo 1988, data de la sieu creacion, lo festenau dau libre de Moans-Sartòu es un eveniment nacional, mas que fa una plaça importanta a la vida e a la creacion en lo paisatge regional en mai dau nacional. convivialitat, la proximitat, l’escota, auretz quauqui claus de la reüssida d’aqueu festenau.

21moans_0004.jpg

Una partida de la chorma dins l’estand de l’IEO-06


Devèrs un avenidor noveu ?

Lo tema d’aquest an : « SEMPRE LA VIDA INVENTA » es estat causit da Maria-Loisa GOURDON, ajoncha a la cultura e comisària dau festenau. Aqueu tema si declinava au travèrs de la leteratura per adults, aquela de la joinessa, la B.D, la leteratura occitana, l’edicion regionala, l’ecologia, l’edicion associativa, la poèsia… e ne’n passi.

Metre en vista la lenga
21moans_0001.jpg
L’I.E.O-06 siguèt present coma de costuma emb’ai sieus libres e CD , e lu autors èran presents per dedicar lu sieus libres. Aquest’an l’associacion presentava lu darniers libres que venon d’espelir :
EN BOSCA DE PAN, de Joan-Glaudi PUECH


CARRIERA SOTRANA
, de Rogier GILLI

21moans_0010.jpg

21moans_0011.jpg

21moans_0012.jpg

Faire audir la lenga

L’associacion èra presenta tanben sus lo pontin dau festenau, doi còups, per aculhir lu autors.

Dissabta, Joan-Glaudi PUECH siguèt acuelhit da Joan-Pèire SPIES, vice president de l’IEO-06 e coordonator dei projècts d’edicion per parlar de la seguida dei Cortetas de Mananca, EN BOSCA DE PAN, e nen menar a la seguida de personatges apassionants en cerca d’una vida autentica.

img_20211002__moans1_puech420.jpg

Sus lo pontin : Joan-Glaudi Puech e Joan-Pèire Spies

img_20211002__moans2_puech420.jpg

img_20211002__moans3_puech420.jpg

Diménegue, Rogier GILLI siguèt acuelhit da Joan-Pèire BAQUIE, president onorari de l’IEO-06 per evocar lo sieu país de Rigaud que cònta dins CARRIERA SOTRANA.

21moans_0005.jpg

Sus lo pontin : Rogier Gilli e Joan-Pèire Baquié

21moans_0006.jpg

21moans_0007.jpg

21moans_0008.jpg

Aqueli intervistas sigèron fachi en lenga, cen que fa que lo monde posquèron audir la lenga dins l’espaci tot.

Podètz crompar aquesti libres pròche de l’IEO-06,
basta de contactar Carlòta au 06 19 85 73 13

21moans_0001.jpg

21moans_0002.jpg

21moans_0003.jpg


Le festival du livre de Mouans-Sartoux : un retour attendu

Depuis 1988, date de sa création, le festival du livre de Mouans-Sartoux est un évènement national, mais qui donne une place importante à la vie et à la création dans le paysage régional en plus du national. La convivialité, la proximité, l’écoute, voici quelques atouts de la réussite de ce festival.

Vers un avenir nouveau ?

Le thème de cette année : « TOUJOURS LA VIE INVENTE » a été choisi par MarieLouise GOURDON, adjointe à la culture et commissaire du festival, . Ce thème se déclinait au travers de la littérature générale, la littérature jeunesse, la B.D, la littérature occitane, l’édition régionale, l’écologie, l’édition associative, la poésie…

Donner de la visibilité à la langue

L’I.E.O-06 était présent comme d’habitude avec ses livres et CD, et les auteurs étaient présents pour dédicacer leurs livres. Cette année l’association présentait les derniers livres qu’elle vient d’éditer :
CARRIERA SOTRANA, de Roger GILLI
EN BOSCA DE PAN, de Joan-Claude PUECH

Faire entender la langue

L’association était présente également sur la scène du festival, deux fois, pour accueillir les auteurs.

Samedi, Jean-Claude PUECH fut accueilli par Jean-Pierre SPIES, vice-président de l’IEO-06 et coordonnateur des projets d’édition pour parler du deuxième tome des Cortetas de Mananca, EN BOSCA DE PAN, et nous entrainer à la suite a de personnages attachants à la recherche d’une vie authentique.

Dimanche, Roger GILLI fut accueilli par Joan-Pèire BAQUIE, président honoraire de l’IEO-06 pour évoquer son pays de Rigaud qu’il raconte dans CARRIERA SOTRANA.

Ces interviews ont été réalisées en langue, ce qui fait que lo public a pu entendre l’occitan dans tout l’espace du festival.

Vous pouvez acheter ces livres auprès de l’IEO-06,
il suffit de contacter Carlòta au 06 19 85 73 13

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *