Cinema italian a l’O.P.M.
Divendres 6 Julhet, partent de 19 oras, projeccion dau film « Fame Chimica » de Paolo Vari et d’Antonio Bocola.
Ambé Matteo Gianoli, Marco Foschi, Valeria Solarino
Présentacion dau film per Anna Proto-Pisani e Julie Galfard
Musica de « 99 Posse »
Possibilitat d’un repàs italian après lo film (de veire)
Synopsis
« FAME CHIMICA »
La banlèga de Milan, que podriá èstre aquela de totei lei ciutats, e la plaça dau barri, ambé dos bars que cadun jorn recampan lei personas lei mai diferentas. Dos amics, Claudio e Manuel qu’an creissuts ensems, fan partida de la chorma que cadun jorn se retroba sus lei bancs pròche de jòcs de pichons. Dos vidas diferentas mai ligadas per una vertadiera amistat : lo promier a un trabalh regular mai mau pagat, mentre que lo segond fa de moneda vendent de dròga.
Immigrats d’un costat, e residents de l’autra, la pichona plaça es coma un monde apichonit monte lei tensions socialas e racialas menan a l’explosion de la violéncia.
Cinéma italien à L’O.P.M
Vendredi 6 juillet à 19h projection du film « Fame Chimica » de Paolo Vari et d’Antonio Bocola
Avec Matteo Gianoli, Marco Foschi, Valeria Solarino
Présentation du film par Anna Proto-Pisani et Julie Galfard
Musique de « 99 Posse »
Possibilité d’un repas italien après le film (à voir)
Synopsis
« FAME CHIMICA »
La banlieue de Milan, qui pourrait être aussi celle de n’importe quelle ville, et la place du quartier, avec deux bars qui chaque jour rassemblent les personnes les plus différentes. Deux amis, Claudio et Manuel qui ont grandi ensemble, font partie du groupe qui chaque jour se retrouve sur les bancs près des jeux pour les enfants. Deux vies différentes mais liées par une profonde amitié : le premier a un travail régulier mais mal payé, tandis que le deuxième gagne de l’argent en vendant de la drogue.
Immigrés d’un côté et résidents de l’autre, la petite place est une sorte de monde miniaturisé dans lequel les tensions sociales et raciales mènent à l’explosion de la violence.