san-remo11.jpg

Amics occitans, la cronica Ribon-Ribanha d’ancuei, titrada « Calènas a San Remo. », es prepauada da Choaseta CLEMENT, sòcia de l’IEO-06. Asperam tanben lu vòstres escrichs per li cronicas futuri, que sigon racòntes dau passat ò dau quotidian, articles jornalistics, galejadas, poesias, cançons, scenetas de teatre, bandas dessenhadi…


a l’adreça : ribonribanha@yahoo.fr
« La garderem ribon-ribanha, nòsta rebèla lenga d’Òc ! »

Calènas a San Remo.

De San Remo, conoissii solament lo mercat dau dissabta e la sieu zòna pedona emb’ai bèlhs masaguins.

A Calènas, la vila es ben decorat, italians e françés si promenan e fan li sieu darrieri cròmpas.

san-remo11.jpg

Esto còup, avèm descurbet la vila vièlha qu’a per nom « La Pinha » sus la còla estraplomba la vila novèla, de carrieras estrechi e d’escaliers reddes nen menan au Sanctuari de la Madòna dont la vista es magnifica…

san-remo21.jpg

La passejada dins lu parcs nen a menat au Presèpi dei Fiori tot decorat de galòfres. San Remo a curtivat lu galòfres despí lo 1920, au jorn d’ancuei arriban de Colombia e dau Maròc. La vegetacion es luxurianta , la suspresa èra de veire de fromagiers coma au Senegal.

La pista ciclabla e pedona que va de Menton a San Lorenzo del Mare (Impèria) sus l’anciana via dau camin de ferre, costeja la mar, es totplen frequentada e pròpi agradiua embé la possibilitat d’afitar de bicicletas, l’i a doi pistas per lu velòs e una pista per lu pedons, de restaurants simpatics permetan de l’i manjar e de si repauar.

Choaseta CLEMENT

Respòndre a l’article :

Anne-Marie Milardi : Compliments a Choasa, siáu pròpi uroa de retrovar l’esperit dau RR dei originas 😉

Joan Pèire : De mai en mai lo monde dau cors de lenga escriu quauqui regas per lo « Qué de nòu ? » que volem valorizar per una publicacion dins Ribon-Ribanha.

Françon Dalbera : Es ver, Choasa, n’as régalat una bèla idea de passejada e merci per la fuelha de fromager.

Véronique Milardi : Je connais bien San Remo et ça me rappelle Noël à Cuneo il y a 3 ans… C’était magnifique.

Noël à San Remo.

De San Remo je ne connaissais que le marché du samedi et la zone piétonne avec ses beaux magasins.
Cette fois, nous avons découvert la vieille ville appelée « La Pigna » sur la colline surplombant la ville nouvelle, des rues étroites et des escaliers raides nous mènent au Sanctuaire de la Madone d’où la vue est magnifique.

La promenade dans les parcs nous a conduit à la Crèche des Fleurs toute garnie d’œillets. San Remo a cultivé les œillets depuis 1920, aujourd’hui ils viennent de Colombie et du Maroc. La végétation est luxuriante, la surprise fut de voir des fromagers comme au Sénégal.

La piste cyclable et piétonne qui va de Menton à San Lorenzo del Mare (Impéria) sur l’ancienne voie de chemin de fer, en longeant la mer, est très fréquentée et bien agréable avec la possibilité de louer des bicyclettes, il y a deux voies pour les vélos et une voie pour les piétons, de sympathiques restaurants permettent de manger et de se reposer.

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *