Vous pouvez trouver l’information en français en fin d’article.
Dissabta, si debanèt a la sala de la Sousta de Pelhon lo premier atalier de coina dau 2016.
Crestian e la chorma dei participants a l’atalier si recampèron dins l’après-dinnar dins aquesta grana coïna, pi alestissèron de nhòquis e de flans.
Cau dire que, lo ser, li gènts de l’IEO-06 èran convidadi a venir embé familha e amics, per partir lo past embé la chorma de “Córrer a Pelhon” (CAP).
Dins la serada, Choaseta Genti animèt un atalier de danças, que faguèt descurbir l’ambient conviviau dau baleti.
Lo temps de beure l’aperitiu, e de pilhar una fòto alentorn de Muriel Vitetti, ajoncha a la cultura, representanta de Monsur lo Cònsol de Pelhon e dei doi presidents, Julian Waltzer e Joan-Pèire Spies,
pi siguèt lo past, toi s’esperlequèron dei nhòquis a se’n faire petar la sota ventriera,
e l’animacion en música alestida dai joves esportius de Pelhon.
Siguèt una serada de rescòntre fòrça agradiua embé lu joves e mens joves, toi contents d’aver partit un bòn moment de convivéncia.
« Siam doi presidents urós, diguèt lo president de l’IEO-06, de vos veire numerós, de veire li nòstri doi associacions recampadi alentor dei memes valors de solidaritat, de convivialitat e de fraternitat que caduna dins lo sieu relarg fa viure cada jorn »
Lo president de Córrer a Pelhon regracièt fòrça lu animators e lu participants dei ataliers de coïna e de danças, e la comuna de Pelhon per lo sieu sosten.
De l’avís de toi, de moments mai que bòi… da renovelar !
Samedi, a eu lieu dans la salle de la Sousta de Peillon le premier atelier de cuisine de 2016.
Christian et l’équipe des participants à l’atelier se retrouvèrent dès le début d’après-midi dans cette grande cuisine, e y préparèrent des gnocchis et des flans.
Il faut dire que, le soir, les adhérents de l’IEO-06 étaient invités à venir avec famille et amis pour partager le repas avec l’équipe de Courir à Peillon” (CAP).
Dans la soiré, Françoise Genti anima un atelier de danses, qui fit découvrir l’ambiance conviviale du baleti.
Le temps de boire l’apéritif, et de prendre une photo autour de Muriel Vitetti, adjointe à la culture, représentante de Monsieur le Maire de Peillon et des deux présidents, Julien Waltzer et Jean-Pierre Spies, ce fut le repas, tous se sont régalés des gnocchis excellents, puis le moment de l’animation en musique préparée par les jeunes sportifs de Peillon.
Ce fut une soirée de rencontre extrêmement agréable avec jeunes et moins jeunes, tous contents d’avoir partagé un bon moment de convivialité.
« Nous sommes deux présidents heureux, dit le président de l’IEO-06, de vous voir nombreux, de voir nos deux associations rassemblées autour des mêmes valeurs de solidarité, de convivialité et de fraternité que chacune dans son domaine fait vivre au quotidien. »
Le président de Courir à Peillon remercia pleinement les animateurs et les participants des ateliers de cuisine et de danses, et la commune de Peillon pour son soutien.
De l’avis de tous, de très bons moments … à renouveler !