Article bilingue, version française en fin d’article
Fin finala, es fach !
Lo projèct imaginat es estat realizat, e la presentacion si faguèt divèndres passat en presença dau cònsol de Pelhon, Joan-Marc RANCUREL, de l’artista creatritz de l’òbra, Nicola SCHMID, animatritz de l’atalier Street Art dins l’associacion Les z’Arts des Paillons, dau president de Courir à Peillon de Nissa, Julian Waltzer, dau president de l’IEO-06, Joan-Pèire Spies, e de totplen de sòcis dei associacions.
Per legir lo descriptiu dau projèct :
presentation_du_projet_du_tunnel.pdf
Nicola Schmid
Siguèron aremerciats toi aquelu que participèron an aqueu projèct, la comuna per l’ajuda ai crompas e lo sieu sosten, lu pichoi de l’atalier Street Art, es a dire Enzo, Tom, Mohammed et Dorian e lu educators dau SESSAD, lu sòcis que venguèron metre li mans dins la pintura (Maria-Glaudia, Elodia, Florença, Dorotèa e l’enfant sieu Juli, Carola, Dàvid, Julian…), toi aquelu que, seguent la demanda de Dàvid, donèron quauques pièç per crompar la pintura mancanta, Greg que nen portèt doi pòts e Regís que ne’n faguèt venir tres de Strasborg !
Aremerciam finda Manu e lu parents sieus que porjèron l’electricitat per aver de lume dau temps dau travah en la galeria, e Faní que reçaupèt lo monde sus plaça.
Doncas, en plaça de travessar un corridor negre, lu corsiers si troveràn, quauqui secondas dins un fresc colorat, que l’i donerà vam per la seguida de la sieu corsa, sigue la Monta Cala, sigue lo Camin dei Cabras ! E la porràn retrovar finda cada còp que passeràn dins lo canton per s’entrainar.
A cadun d’anar veire sus plaça, a Santa Tecla !
Aquest projèct, en mai de permetre a d’associacions de travalhar de concert, dona de visibilitat :
a l’atelier Street Art dei z’Arts dei Palhons, qu’a sempre besonh de trovar de muralhas per s’exprimir
ai corsas organizadi dau club Córre a Pelhon
a l’IEO-06, que la sieu tòca es de promòure la visibilitat de la lenga
a la comuna, que sosten li associacions e que dona de plaça a la cultura e a la creacion.
En seguida d’una visita e d’un cors de niçard improvisat fin d’ explicar la causida de li expressions per encoratjar lu corsiers,
lo cònsol de Pelhon convidèt lo monde a levar lo gòto de l’amistat,
denant de si retrovar lo 28 de mai per li corsas, la MONTA CALA, le CAMIN DEI CABRAS, e li corsas reservadi ai pichoi, la FORMIGUETA, la LUERNA e la MÈFI !
Per acabar, cau remembrar la devisa dau club :
Venetz córrer en tota convivialitat e en tot’amistat !
http://ieo06.free.fr/
https://fr-fr.facebook.com/zartspaillons06/
http://ecceartifex.com/
Donc, c’est fait !
Le projet imaginé a été réalisé, et la présentation s’est déroulée vendredi passé en présence du maire de Peillon, Jean-Marc Rancurel, de l’artiste créatrice de l’oeuvre, Nicola Schmid, animatrice de l’atelier Street Art dans l’association Les z’Arts des Paillons, du président de Courir à Peillon de Nissa, Julien Waltzer, du president de l’IEO-06, Jean-Pierre Spies, et de nombreux membres des associations.
Pour lire le descriptif du projet :
presentation_du_projet_du_tunnel.pdf
Bien sûr furent remerciés tous ceux que ont participé à ce projet, la commune pour l’aide aux achats de matériel et son soutien, les enfants membres de l’atelier Street Art, c’est à dire Enzo, Tom, Mohammed et Dorian et les éducateurs du SESSAD, les adhérents qui sont venus mettre les mains dans la peinture (Marie-Claude, Elodie, Florence, Dorothée et son fils Jules, Carole, David, Julien…), toux ceux qui, sollicités David, mirent la main a la poche pour acheter la peintura manquante, Greg que nous a porté et Regis qui nous en a envoyé trois de Strasbourg !
Nos remerciements également pour Manu et ses parents qui ont alimenté en électricité pour avoir de la lumière pendant le travail dans le tunnel, et Fanny qui a accueilli les participants sur place.
Donc, au lieu de traverser un couloir obscur, les coureurs se trouveront, quelques secondes, au milieu d’une fresque colorée qui les encouragera pour la suite de leur course, qu’ils participent à la Monta Cala ou au trail le Chemin des Chèvres ! Et ils pourront la revoir chaque fois qu’ils passeront dans le coin pour s’entrainer.
A chacun d’aller se rendre compte sur place du résultat !
Ce projet, outre le fait de permettre a des associations de travailler ensemble, donne de la visibilité :
à l’atelier Street Art des z’Arts des Paillons, qui a toujours besoin de trouver des murs pour s’exprimer
aux courses organisées par le club Courir à Peillon
à l’IEO-06, dont le but est de promouvoir la présence de la langue dans l’espace public
à la commune, qui soutien les associations et qui donne une place à la culture et à la création.
Après une visite et un cours de niçois improvisé pour expliquer les expressions choisies afin d’encourager les coureurs, le maire de Peillon invita tous les participants à lever le verre de l’amitié, en attendant de se retrouver dimanche prochain le 28 mai pour les courses, la MONTA CALA, le CAMIN DEI CABRAS, et les courses réservées aux enfants, la FORMIGUETA, la LUERNA e la MÈFI !
Pour terminer, il convient de rappeler la devise du club :
Venez courir en toute convivialité et en toute amitié !
http://ieo06.free.fr/
https://fr-fr.facebook.com/zartspaillons06/
http://ecceartifex.com/