Version française en bas d’article
Vequí l’article pareissut ‘sto matin sus dau Nice Matin.
Mòstra que la manifestacion organizada au licèu Massena es reconoissuda per la pressa locala.
Un rendut còmpte interessant rapòrt ai fòtos, a l’expression dei joves, ai informacions rapòrt ai associacions e ai personalitats presenti.
Daumatge que non siguesse verificat l’article denant d’estampar, e que, dau còup, levesson de la dictada 100 personas en escrivent 70 participants en plaça de 170 que l’i èran, la jornalista l’a poscut veire sus plaça e lo porrà afortir, e li fòtos lo mostran, la sala instalada per 144 personas non posquèt aculhir toi lu candidats, qu’una partida deuguèron faire la dictada dans une sala vesina !
Pecat, perqué au jorn d’ancuei lo resson dins la pressa a pron d’importança.
Gaug bòn que lu rapresentants dau Licèu, dau Rectorat e de la Comuna auguèsson vist la chifra dai candidats…
Daumatge finda que la jornalista si faguesse agantar da una persona d’una associacion que non vòu faire partida de la còla d’organizacion de la dictada occitana, e qu’organazisa una autra dictada dins l’encastre de la sieu associacion, sensa aver capit la necessitat de si recampar per promòure la visibitat de la lenga.
Era desplaçat, dau bòn !
Aquesta persona es venguda au licèu per faire la sieu reclama pròche dei jornalistas, per li demandar d’anonçar la sieu dictada, per dire qu’asperava 40 personas, ela lo cresèt e l’escrivèt sensa verificar, alora que 10 personas èran marcadi sus lo sieu eveniment facebook !
Marrida limonada, que la conjonccion de l’engan sus de la chifra e d’aquesta informacion parasita diminuisse, dins l’article, la capitada vertadiera e evidenta d’aquesta bèla manifestacion, qu’aremerciam fòrça lu participants d’èstre estats numerós a l’i respòndre.
Voici l’article paru ce matin sur Nice Matin.
Il montre que la manifestation organisée au lycée Masséna est reconnue par la presse locale.
Un compte rendu intéressant pour les photos, pour la parole donnée aux jeunes, pour les informations au sujet des associations organisatrices et des personnalités présentes.
Dommage qu’ils n’aient pas vérifié l’article avant de l’imprimer, et que, par conséquence, ils aient rayé de la dictée 100 personnes en écrivant 70 participants au lieu de 170 personnes qui étaient présentes, leur journaliste a pu le voir sur place et pourra le confirmer, et les photos le montrent, la salle installée pour 144 personnes n’a pu accueillir tous les candidats, dont une partie ont dû faire la dictée dans une salle voisine !
Cette “coquille” est regrettable, car l’écho dans la presse a une grande importance.
Heureusement, les représentants du Lycée, du Rectorat et de la Commune présents ont constaté de visu le nombre des candidats…
Dommage également que la journaliste se soit faite accoster par une personne d’une association qui ne veut pas faire partie de l’équipe d’organisation de la dictée occitane, et qui organisait une autre dictée dans sa propre association, n’ayant pas compris l’intérêt de se rassembler pour promouvoir la visibilité de la langue.
C’était vraiment malvenu !
Cette personne est venue au lycée pour faire sa publicité auprès des journaliste, pour leur demander d’annoncer son activité, pour dire qu’elle attendait 40 personnes ; la journaliste l’a cru et l’a écrit sans vérifier, alors que 10 personnes étaient inscrites sur son évènement Facebook.
C’est regrettable, car la conjonction de l’erreur sur le nombre et de cette information parasite amoindrit, dans cet article, la réussite réelle et indiscutable de cette belle manifestation, à laquelle nous remercions les participants d’avoir répondu nombreux.