Nice-Matin : dictée occitane 2008
L’ESCOMESSA
Centre Occitan d’Animacion Culturala
País Canenc e Provença Orientala
Nice-Matin : dictée occitane 2008
Nice-Matin : dictée occitane 2008

UN EVENIMENT DE PAS MANCAR :

DISSABTE 31 DE GENIER 2009, A PARTIR DE 6 ORAS DE L’APRES DINNAR

La “dictada provençala” de l’Escomessa, que se debanara, coma leis annadas passadas, au 5 de la Carriera d’Oran a Canas, amé toi leis afogats de la lenga nòstra, amé tot aquelei que vòlon montrar son astacament a la cultura nòstra, e que vendràn faire la dictada, meme se coneisson pas fòrça ben la gramatica e l’ortografia ….

L’important es de venir faire aquela dictada, per montrar que la lenga nòstra existe encara e totjorn e a tanben encara fòrça locutors que, entre elei parlan le “patois”, es-a-dire un dei dialèctes dau provençau, de l’occitan …..

D’autreis associacions son convidadas a la serada, que serà seguida, coma de costuma, per la Còca dei reis, arrosada coma se deu, e la remesa a cadun d’un sovenir, e de segur, dau diplòma de participant a la dictada.

UN EVENEMENT A NE PAS MANQUER :

SAMEDI 31 JANVIER 2009 , A PARTIR DE 18 HEURES

La “dictada provençala” de l’Escomessa, qui se déroulera, comme les années passées, au 5 de la rue d’Oran à Cannes, avec tous les amoureux de notre belle langue, avec tous ceux qui veulent montrer leur attachement à notre culture, et qui viendront faire la dictée, même s’il ne connaissent pas très bien la grammaire et l’orthographe ….

Ce qui est important, c’est de venir faire cette dictée pour montrer que notre langue esiste encore et toujours et a aussi encore beaucoup de locuteurs qui, entre eux parlent le “patois”, c’est-à-dire un des dialectes du provençal, de l’occitan …..

Plusieurs associations ont été invitées à cette soirée, qui comme toujours, sera suivie par la galette des rois, arrosée comme il se doit, et la remise à chacun d’un souvenir, et bien sûr, du diplôme de participant à la dictée ….

NOUS COMPTONS SUR VOUS TOUS ! ! ! ! ! !

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *