Joan-Pèire SPIES, president de l’IEO-06, aremercia Alan RIBIERE, president de l’associacion Li Luernas, afrairada a l’IEO-06, que mandèt aquest rendut-còmpte de la visita dei nòstres amics castrés a Coarasa.
Completa ensinda lo rendut-còmpte dau viatge pareissut dijòus passat sus dau site (http://ieo06.free.fr/spip.php?article3413) :
Partits lo 4 de setembre de Castras, lu sòcis de l’IEO Castrés acabèron dijòus lo 7 lo sieu viatge occitan a Coarasa (après dei visitas d’Arles, de la vila vielha de Niça, de Sant-Pau-de Vença, dau Menton vielh)
De matin, èran a la capèla Sant Sebastian menats (en occitan) da Miquèu BORSOTTO.
En seguida, visitèron, embé Alan RIBIERE e Miquèu BORSOTTO, lo vilatge
dont lu asperavan, plaça d’en Castèu, un « comitat d’acuelh » municipau
(Monica GIRAUD-LAZZARI, consola, Joan-Glaudi CAPPATTI, 2nd adjonch, Ricard LAZZARI, president de « Un Giro ‘mé lu vièlhs », Ricard CAIRASCHI, despí gaire ciutadan d’onor de Coarasa, Renat BERMON, adjonch a la comuna de Bendejun, e un aperitiu compausat d’especialitats locali.
Discors de benvenguda, cants despartits, libres regalats…
Era temps de se’n tornar calar plaça Santa Catarina per si manjar una dauba a l’auberja.
Denant de tornar puar dins lo cari per un darrier arrest dins li socas d’en Bellet, passatge a l’ostau dau Patrimòni vestit per l’ocaison da Zuzana HAZARD-HUDAK de textes en occitan d’Alan e de Guiu PELHON e d’escrituras de BEN.
Joan-Pèire Spies aremercia finda la comuna de Coarasa, lu sieus elegits e toti li personas que organizèron mai que ben aquesta jornada, e que mostrèron coma son viventas li valors d’acuelh, de convivialitat, e de dubertura au dedintre de la nòstra cultura e que siam a promòure dins li nòstri accions.
Jean-Pierre SPIES, président de l’IEO-06, remercie Alain RIBIERE, président de l’association Li Luernas, association-soeur de l’IEO-06, qui a envoyé ce compte-rendu de la visite de nos amis castrais à Coaraze.
Il complète ainsin le compte-rendu du voyage paru jeudi dernier sur le site (http://ieo06.free.fr/spip.php?article3413) :
Partis le 4 septembre de Castres, les membres de l’IEO castrais terminaient jeudi 7 leur périple occitan à Coaraze (après les visites d’Arles, du Vieux-Nice, de Saint-Paul-de-Vence, du Vieux-Menton, de Gorbio).
Dès le matin, ils étaient à la chapelle Saint-Sébastien guidés (en occitan) par Michel BORSOTTO.
Dans la foulée ils visitaient, avec Alain RIBIERE et Michel BORSOTTO, le village où les attendaient, place du château, un « comité d’accueil » municipal (Monique GIRAUD-LAZZARI – maire, Jean-Claude CAPPATTI – 2e adjoint, Richard LAZZARI – président de Un giro mè lu vièlhs, Richard CAIRASCHI – récemment fait citoyen d’honneur de Coaraze, René BERMON – adjoint à la mairie de Bendejun) et un apéritif composé de produits locaux.
Discours de bienvenue, chants partagés, livres offerts… il était temps redescendre place Sainte-Catherine partager la daube au restaurant.
Avant de remonter dans le car pour une dernière halte dans les vignes de Bellet, passage par la Maison du Patrimoine/Ostau dau patrimòni, habillée pour l’occasion par Zuzana HAZARD-HUDAK de textes en occitan d’Alan et de Guiu PELHON et d’écritures de BEN.
Jean-Pierre SPIES remercie également la commune de Coaraze, ses élus et toutes les personnes qui ont organisé de manière formidable cette journée, et qui ont montré de quelle manière sont bien vivantes les valeurs d’accueil, de convivialité, et d’ouverture au sein de notre culture et que nous mettons en avant dans nos actions.