Version en français en fin d’article
Dissabta, si faguèt a Blausasc l’inauguracion de la pista de BMX tota nòva.
Aquesta pista facha per l’entrainament e li competicions nacionali, qu’a l’agradiment de la federacion nacionala de ciclisme, fa lo bonur de toi aquelu que son afogats de bicicleta de tota merç, e de BMX sobretot, pichoi ò grands, garçons ò filhas, que faguèron una demonstracion dau sieu gaubi en seguida de la talhadura dau riban, coma de costuma.
Lo president de l’associacion BLAUSASC VTT 06, Jean-Jacques Ceretto, es convencut de l’importança de trasmetre la lenga e la cultura, e volia donar an aquest luec un nom niçard.
Es ensinda que pilhèt lenga embé ieu, e que prepauèt au Cònsol de Blausasc, Michel Lottier, de batejar aqueto luec :
Li Gibas de Blausasc
Cau notar qu’aquesto club còmpta mai d’un campion de França ò campion dau monde de mai d’una espacialitat de competicion de bicicleta. Era present, tra autres, lo Nicolas Vouilloz, 10 còups campion dau monde de VTT de calada. (lo darrier a seneca sus la fòto)
L’IEO-06, que persegue la tòca d’espandir la lenga, que obreja per la sieu visibilitat en l’espaci public e per la reconoissença de la sieu riquessa tant ièr coma au jorn d’ancuei e deman coma lenga viva, saluda l’engatjament dei elegits que decidon de li donar una plaça en lo sieu relarg, coma a Coarasa (pista de bicicleta dicha : So Monta Cala), Drap (grepia dicha : La Formiga), Còntes (sala d’activitats dicha : Maioun de la Jouinessa), Pelhon (sala polivalenta dicha : La Sousta, beguda dicha : Beguda de li fònts), Blausasc (grepia dicha : Lu Nistoun de la Pouncha), bessai ne’n denembri, e soeta que vagon de l’avant dins aquesta draia.
Gaug a toi aquelu, granas de campion, que faràn de competicion de BMX, li Gibas de Blausasc e la nòstra lenga seràn conoissudi en lo monde entier…
Samedi dernier, a eu lieu l’inauguration à Blausasc de la toute nouvelle piste BMX.
Cette piste faite pour l’entrainement et les compéticions nationales, puisqu’elle est reconnue et agréée par la fédération nationale de cyclisme, fait déjà le bonheur de tous les amateurs de bicyclette, dans toutes ses spécialités, et en premier lieu des amateurs de BMX, petits et grands, filles ou garçons, qui firent une belle démonstration après que le ruban a été coupé, comme le veut la tradition.
Le président de l’association BLAUSASC VTT 06, Jean-Jacques Ceretto, est convaincu de l’importance de transmette la langue et la culture, et il souhaitait donner à cet équipement un nom niçois.
C’est ainsi que nous en avons parlé ensemble, et qu’il proposa au Maire de Blausasc, Michel Lottier, de baptiser cet espace :
Li Gibas de Blausasc (Les Bosses de Blausasc)
Il faut noter que ce club compte parmi ses membres plusieurs champions de France ou champions du monde de plusieurs disciplines en vélo. Etait présent, entre autres, Nicolas Vouilloz, 10 fois champion du monde de VTT de descente !
L’IEO-06, que poursuit le but de maintenir la langue accessible à tous, qui milite pour sa visibilité dans l’espace public et pour la reconnaissance de sa richesse tant hier qu’aujourd’hui, et demain comme langue vivante, salue l’engagement des élus qui décident de lui donner une plaçe dans leur environnement, comme à Coaraze (piste de bicyclette : So Monta Cala), Drap (crèche : La Formiga), Contes (salle d’activités : Maioun de la Jouinessa), Peillon (salle polyalente : La Sousta, bistrot de Pays : Beguda de li fònts), Blausasc (crèche : Lu Nistoun de la Pouncha), j’en oublie sans doute, et souhaite qu’ils continuent dans cette voie.
Grâce à tous ceux qui feront des compétitions de BMX, graines de champion, les Bosses de Blausasc et notre langue seront connues au-delà des frontières…