image-101.jpg

Dau 19 de junh au 15 d’aost dau 2010, coma cada an, si tendrà a Carcassona lo gran Festival d’estiu embé d’espectacles de cant, mùsica, dança, teatre, e d’artistes venguts dau monde entier. Pertant, maugrat lu esfòrç desplegats per li associacions locali e lo succès gigant de la manifestacion dau 2009, deguna plaça es reservada a la lenga e la cultura occitani.

Vi convidam a firmar numerós e difusir a l’entorn la letra-peticion adreçada au cònsol de Carcassona demandant de remediar en aquesta anomalia.


A l’attention de M. le Maire de Carcassonne :

PER L’OCCITAN A CARCASSONA

En 2005 e 2009, lo moviment occitan aviá causit Carcassona per manifestar per la defensa e la promocion de la lenga occitana en s’apiejant sul simbòl fòrt que representa la vila dins l’istòria, la cultura e l’actualitat del país d ’Òc.

Sèm fòrça malcorats de descobrir qu’aquel simbòl èra bufèc dins la mesura ont lo Festival d’estiu organizat per la municipalitat novèla se caracteriza per l’auséncia totala d’espectacle occitan, al contra de las promessas faitas.

Convidam la Vila de Carcassona a trapar dins los melhors delais los mejans de corregir aquel biais de faire contrari a l’expression d’una cultura viva e divèrsa e negatiu pel devenir de la lenga occitana. Mostratz-vos dignes de Trencavèl, d’Aquiles Mir, de Renat Nèlli e tantes e tantes….

POUR L’OCCITAN À CARCASSONNE

En 2005 et 2009, le mouvement occitan avait choisi Carcassonne pour manifester pour la défense et la promotion de la langue occitane en s’appuyant sur le symbole fort que représente la ville dans l’histoire, la culture et l’actualité du pays d’Oc.

Nous sommes désolés de découvrir que ce symbole était creux dans la mesure où le festival d’été organisé par la nouvelle municipalité se caractérise par l’absence totale de tout spectacle occitan malgré les promesses faites.

Nous invitons la Ville de Carcassonne à trouver dans les meilleurs délais les moyens de corriger cet état de fait contraire à l’expression d’une culture vivante et diverse et négatif pour l’avenir de la langue occitane. Montrez-vous dignes de Trencavel, d’Achille Mir, de René Nelli et de tant d’autres…

Per firmar la letra peticion, clicatz sus lo logò çai-sota :

image-101.jpg

Institut d’Estudis Occitans-Aude
BP 105 11022-Carcassona Cedex
tel : 04.68.25.19.78
http://pagesperso-orange.fr/ostal.sirventes/
Anem ! Òc ! Per la lenga occitana !

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *